در اين پژوهش به بررسي استاندارد آلايندگي مراكز معاينه فني خودرو پرداخته شده است تا شرايط مناسب تري جهت تست آلايندگي در مراكز معاينه فني خودرو پيشنهاد گردد. به اين منظوراز 2200 خودروي مراجعه كننده به مركز معاينه فني خودرو به طور تصادفي تست آلايندگي به عمل آمده و مقاديرO2 ،CO ،HC .
بررسي تأثير پلاستيسيته در تحليل تنش ايجاد شده در اطراف سوراخ در مواد مركب چندلايه با الياف بلند
دانلود طرح توجيهی توليد گرافيت
طراحي جعبه دنده بهينه توسط روش اصلاح شده تجمعي ذرات با ضرايب پويا
بررسي و اصلاح استاندارد آلايندگي مراكز معاينه فني خودرو در ايران